Merhabalar. 4 aylık bir bebeğim var. Doğumdan sonra çok az kanamam oldu. O da azar azar geldi ve bir hafta falan sürdü. Annem bile şaşırdı benim 40 gün kanamam olmuştu sen de bir şey yok diye. Doğumdan bir ay sonra da regl oldum zaten. Fakat sıkıntı şu regl dönemlerim o kadar yoğun geçiyor ki anlatamam. Koltuklara yataklara geçeçek kadar. Hamilelikten önce hiç böyle değildi. Doktor kontrollerime de gidiyorum çok şükür bir sıkıntı yok kimi kadının doğumdan sonra düzeni değişir dedi. Benim gibi olan var mı bu böyle mi devam edecek 😔