Bertug_bebek Bebeğim 4 ay 5 günlük ve henüz dönmüyor. Yüz üstü yatırınca da sadece ayaklarından destek alıyor ama kafasını kaldırmıyor hep Bı emme yaşlanma refleks var. Ne zman döneriz ve bu davranışları sizce normal mı kızlar yardımcı olur musunuz bana... 🐞
Heisenberg Bertug_bebek Oğlum 8 aylık olacak hala dönmüyor. 6. Ay kontrolünde doktora sordum bunu doktor emekler pozisyona getirdi duruşuna baktı. Başını dik bir şekilde kaldırabilmesi yeterli her bebek hemen dönecek diye bir şey yok dedi. Bir de kilosu fazla biraz onun verdiği hantallıktan da kaynaklanabilir endişe etme dedi. Aklınızda bulunsun sizin de🙏🏻
mom0989 Bertug_bebek biz 4 ay 17 günlüğüz hala öyleyiz canım dün sadece dönmeye çalıştı yüz üstü durmaktan da nefret ediyor hemen bağırıyor. Zamanla herşey olur bebekler keyiflerine göre hareket ediyor onlar bizden daha akıllı merak etme 😀😀🥳
Ebruk42 Bertug_bebek normal benim tanidigim bebisler hep bu sekildi 4 aylik yuz ustu hemen yoruluyordu mama ile beslendikleri icin emme refleksi yoktu tabi her bebegin de kendine ozgu gelisimi karakteri var elbette ben benim kiz bu kadar hareketli olunca cok sasirmistim ilk gunler hic durmuyor 4 ayliktan beri boyle cok daha zor bir de ne yapacagini bilemiyorsun emekliyor ama 5 aylikti mesela yorulunca ya da cani sikilinca sirt ustu atiyordu kendini hala oyle biraz sakin olmasini tercih ederdim 🤭
Bertug_bebek Heisenberg teşekkür ederim. Okuduğum bır çok yazıda dönebılce yazıyordu bnde tereddut ettm. Çok sağol canım. 🤗🐞
Bertug_bebek mom0989 aynn biz onlara ayak uydurmaya başladık artık canım. Paşam kafada yerde kendını ıtıyo yatırınca ama ellerini kullnmıyo
Bertug_bebek Minnoo35 kuzum benim. Sağlıklı olsunlarsa ne zman dönseler önemli değil. 🤗 Sadece oladar yarıda yazınca tereddut edıyo ınsan
Minimee Minnoo35 9 aylığız dönmek istemiyor uykuda bile ben yan çeviriyorum o düz yatmak istiyor anlamadım gitti
Bertug_bebek Ebruk42 aynn canım bızım olanda hareketli mam da alıyoruz emıyoruz da biz. Yetmıyo süt. Ama yüz üstü yatırınca ya elı ağzında yada ağzını yere sürüyo yalanıyo
Minnoo35 Bertug_bebek kesinlikle 🙏bn Dr sormuştum bunu oturuyorsa sıkıntı etmeyin ne zmn dönmek isterse döner demişti
Minnoo35 Minimee Belki öyle hoşuna gidiyordur 🙈Dr oturuyorsa sıkıntı etmeyin ne zmn isterse o zmn döner demişti😊Miniklerin keyfine kaldık yani
Tugcetpkts Bu post çok iyi oldu 4 buçuk aylık kızım var ben de düşünüyordum nıye dönmüyor dıye😂 bır kaç kere yan yattı sadece o kadar bazı bebekler korkup tekrarlamıyorlarmış oyle düşünüyordum ben de bı de kılodan popoyu kaldıramıyor dıye de düşünüyorum 😂😂
Smyrnaasimrani Bertug_bebek sağa sola dönüyor mu yoksa sırt üstü pozisyondan yüz üstüne dönemedigini mi kast ettiniz
Bsr06 Bertug_bebek benim bebekte aynıydı 4 ay 9 günlük. Ben ilk başta kafasınımı tutamıyor acaba o yüzdenmi böyle diye korkmuştum. Bir kaç gündür yüz üstü yatıyor ve o kadar fazla emmiyor etrafa bakıyor artık kafasını kaldırıp. Yüzüstü asla yatmak istemiyordu bir kaç gündür çabalıyor. Ben yan yatırıp elimle iterek dönmesi için teşvik ediyorum gerçekten işe yarıyor. Yan yatırdığımızda yüzüstü pozisyona zorlana zorlana kendi geliyor artık ama her zaman değil. Doktorda gayet çakı gibi dedi endişelenme bence.🤗