Hfzmerve Bende 3.yılımdayım 600₺ girmistim şuan 5000 ama doymak bilmedi aç gözleri. Evden çıkın diye diye bıktrdı ev arıyorum şimdi. Allahından bulsunlar ne diyim. Sıkıntıdan kaç gündür kendimde değilim
hasmelad deleted20517 1100 iken kiranız Ev sahibiniz onunla atıyorum 3 küçük altın mı alıyordu Şimdi de onu almak ister Enflasyonu düşünmeli bence Ona göre davranılmalı
Gamzeparlak1 hilalaybi al benden de o kadar. 6 bin şu anda ama 12 den aşağı istemeyecek bu sene. Bu eve de çok ,balkonum yok. Bakalım.ne yapacağız
defne24- hilalaybi heralde en kötü benim içinizde :( ev sahibi çıkardı kiralar aşırı yüksek olduğu için kayınvalidemgilin yanına geldik eşyalarım bodruma indi onların kendi evi ayda 3 bin şeklinde ödüyorlar . Bizde geleli 1 sene oldu birikim yapıyoruz kira parası olarak ayırıp