sedanursivri Bu ay çatlatma iğnesi oldum kızlar adetime de dört gün var test yaptım pozitif çıktı kan verdim1 Değerim 13 çıktı sizce hamilemiyim çok heveslendim
OzgeSyr_ sedanursivri 10-15 gün bile olsa iğneden sonra pozıtıf cıkabiliyor bizzat yaşadım 11. Gununde pozıtıf ckmıştı bıkac gun sonra tekrar kan testi verebilirsiniz
eleftwins sedanursivri bence var kanda yapmışsın testi normal test olsa yanıltır ama kan yanıltmaz bence
OzgeSyr_ sedanursivri döndü canım şuan testten sağlıklı bi sonuç alamazsın beklemekten başka yapacak birsey yok en hayırlı zamanda gelsin insallah minik 🌸
eleftwins sedanursivri inşallah bende tüp bebekten sonra 6. Gün kan vermiştin 14 çıkmıştı ve ikizlerim var şuan