11 aylik hiç durmuyor sürekli mizmiz sürekli haraket ya Bi yemeğe gidelim dedik saniye durmadı yaa.sanirim 2 yaşına gelince rahatlicaz hic uyku düzenimiz yok yani ablasına kızıp kendisini arkaya atıyor kafası yere geliyor her saniye arkasındayım herkesi ağzına koyuyor :( şuan çok koşturmali Bi donemdeyim lavaboya bile gidemiyorum o derece yaa..sizde durumlar nasil