pinar61 Perakus12 güzel doyurucu 9 aylık kızım 8,5 kilo Ek gıda reddi var bizde de o yüzden emiyor ve mama içiyor çoğunlukla
duyguloji3478 Ben kullanıyorum canım doyuruculuğu güzel 3 ay falan oldu kullanmaya başlayalı kabız vs gaz yapma gibi durumlar olmadı çok şükür kilomuz da iyi 9,5 aylık 10,5 kilo kızım
Perakus12 duyguloji3478 maşallah ben de ek gıdaya geçince kızım Sma içmek istemedi nedenini anlayamadım bebelac aldım içti ama Aptamil de iyi diyorlar
duyguloji3478 Perakus12 sma ve aptamil mamayı kolay kolay kabul etmiyorlar bebekler biraz daha tatsız mama oldukları için aslında çok sağlıklı sma içerik olarak ama içmeyince içmiyor zorla da olmuyor ben hipp mama kullandım 6 ay sonrasında bebelac kullanmaya başladım kabızlık problemimiz oluyordu ara ara hipp kullanırken
duyguloji3478 Perakus12 doktorumuz bize demişti bunu mamayı arada değiştirin sıkılmasın sürekli aynı tattan diye bizde o sebeple bebelac aldık zaten
duyguloji3478 Perakus12 valla 6.ayından sonra kilo artışı oldu yine ama bence hipp ile aynı hemen hemen aylık kilo alışı değişmedi çok fazla