bebegimdunyam Arkadaşlar bir aydır gitmedi bebeğim cizdi ama çok derin kabuk döküldü ama izi kipkirmizi kaldı bir ay tedavi için çok mu geç. Öncesinde de aynı yaptığı için önemsemedim ama yok bu gitmiyor 😒😒😒😒nolur biri kesin bir çözüm söylesin
duyguloji3478 bebegimdunyam hametan sür kuzum benim kızda mahvetti her yerimi yara bere galeyan daha hızlı geçiriyor
Laydaren bebegimdunyam Oğlum 1 aylık falandı çizdiğinde, o zamanlar ay ne olacak çizikten demiştim. Hiç müdahale etmemiştim. Oğlum 27 aylık oldu çizik iz olarak hala duruyor 🥲 bir kaç bi şey denedim ilk başlarda iz geçmeyince ama işe yaramadı. Sanırım taze yatarken yapmak gerekiyor
Gul-42 bebegimdunyam cıldıyeye gıt ıstersen scarex jel var cok ıyı sezeryan ızım ıcın kullandım contractubex var dermatix var bunun ustune yok
havvamete bebegimdunyam madacassol sür canım ama gece sür gün ışığına çıkma kremle. Ameliyat ve dikiş izlerinde önerilir genelde bu krem