askbebegimmbenim Gurvita ilik yağı aldım nasıl muhafaza edeceğim. Dolapta 1 hafta kalır diyorlar buzluğa mi atmaliyim siz nasıl muhafaza ediyorsunuz birde nelerin içine koymam lazım bebeğim 6 aylık nekadar miktar kullanacağım acemiyim kusura bakmayın
kubra00k askbebegimmbenim henüz 6 aylık siz 1 yemek kaşığı koyun. Ben 2 yemek kaşığı koyuyorum 8 aylık oğlum
kubra00k Bende gurvita kuzu iliği kullanıyorum. Şuan dondurucuda. Buz küpleri kabına tek tek dökmüştüm. Ordan alıp çorbalarına katıyorum. O şekilde bozulmuyor
Kuzeysmom_ kubra00k ay ben üzerinde 2 gün yazdıgı için 2 gün kullanıp kalıyorsa atıyordum :( 2 günde bir almak da saçma gelmişti vazgeçmiştim resmen kemik iliği suyundan
mistral Canım buz kalıpları varya onların içine doldur at domdurucuya veya buzluga hatta buz kalıbı poşetleri var ben onu kullanıyorum cok daha pratık oluyo yaptığın her yemiğin içine bir küp cokar koy mefisss 🥰
askbebegimmbenim mistral çok teşekkür ederim şifa olsun yavrularımıza bende bugün aldım yarın dediğiniz gibi yapayım
kubra00k Kuzeysmom_ kız öyle olurmu sakın atma. Böl onları dondurucuya at. Hatta ben kolay almak için buzdolabu poşetini yırttım dondurucu küp yerine koydum öyle yerleştirdim. Tek tek içinden kolay alıyorum☺️ tek tek elinle poşeti yırtıp bile alabilirsin