Denizoglan Bir oğlum var 2 buçuk yaşında ikinciyi asla düşünmüyorduk korunurlen hamile kaldığımı öğrendim geçen hafta vardır rabbimin bildiği dedik bugün doktora gittik ikizmiş birde ben ne yapıcam hiç bilmiyorum
Sadekahve_ Denizoglan Allah yardımcınız olsun nasibiyle gelir insallah bebişler sağ salim ☺️ Benimde ikizlerim var çoook zorlu yollardan geçtik hala daha geçmekteyiz ama iyiki de varlar diyorum. zorlu yollar kadar keyifli anlarda bekliyor sizi 💕 İkiz başbaşka birşey 🌸
Gunesnil_23 Denizoglan Hayırlı olsun bol bol bez stoğu yapmaktan başka yapacak bir şey yok ☺️ Demek yiyecek ekmekleri varmış 😂
Gul-42 Denizoglan korunuyorduk derken hangı yontem gerı cekılme olmaz prezervatıf olmaz yırtılması lazım mantıken ınsan da bı kontrol eder iş bıtınce hayırlı olsun tabı🥰
Denizoglan Sadekahve_ tek ikiz olsa korkmucam bu kadar ama birde oğlum var ve yapışık yaşıyoruz resmen
Beyninizikullanmakucretsizdir Gunesnil_23 Hayırlı olsun bol bol bez stoğu yapmaktan başka yapacak bir şey yok ☺️ Maşallah kadına çok güzel moral verdin 😜🤣
Olimbonii mylittlebabbym Yaaa güldürdünüz yorumu görünce 🙃 Söyleyinde biz o yontemle korunmayalim he 😂 Benimde bu soru aklıma gelmedi degil 🙄😂
mylittlebabbym Gunesnil_23 ay gördüm de muhabbete dahil olamadım.😂 Dışarıdaydım🙈 bugün doğum kontrol hapim bitti almayı unuttum üstüne böyle postlara denk gelmek beni üç yerimden bıçaklıyor.🙈
mylittlebabbym Olimbonii Olimbonii ay doğum kontrol hapim bitti bugün almayı unuttum karşımaa çıkan posta bak.😂😂 Ben bugün salonda yatıyorum.😂
mylittlebabbym Gunesnil_23 bir de bu ara forumda o kadar çok hamile kalan var ki hepside korunmasına rağmen yani insan korkmuyor değil yemin ederim psikolojim bozuldu.😂
Tambirmom Denizoglan ikiz çocuk zor biraz ama çocuktan çocuğa da değişir arkadaşımın ikizleri var maşallah çok uslular belki sizinkiler de öyle olur sizi yormazlar
karadenizl Olimbonii kız bn 8 yıl öyle korundum hiç bişe olmadı oğluma kardeş istedikten sonra korunmayı bıraktık öyle oldu Hala da aynı yöntemle devam 😂 her be kadar herkes o korunma yöntemi değil desede 🫣