Kızlar benim doğumum üstünden 1 ay geçti, dikişlerim de iyileşmeye başladı düşen dikişler oldu gördüm. Kontrol ettğimde de dış dikişlerin çoğu düşüp iyileşmiş büyük oranda. Bugün yine bi iplik geldi sanırım iç dikişlerden geldi.
Sorun şu ki bir kaç gündür sürekli bir kaşıntım vardı. Afedersiniz dün dudak kısmını aralayarak baktım ve biraz beyaz birikintiler gördüm sanırım mantar enfeksiyonu oluyormuş bu internetten araştırdığıma göre. Temizledim fakat bugün de önceki gibi olmasa da az da olsa kaşıntım oldu. Dikişlerime bir zararı olur mu acaba ne yapmam lazım bilgisi olan var mı