Kızlar merhabalar.
Oğlum 40 günlük, doktor önerisi ile doğar doğmaz mamaya başladık. Golden goat kullanıyorum. Kızım 9 aylıkken başlamış 1 yaşına girince birakmistik bu mamayı kullanmayı. Oğlum da da temiz içerikli keçi sütlü vs diye başladım ama aşırı derecede kusuyor çocuğum. Doktora dedigim zaman kusma bizim için hastalık değil kussun dedi. Ama çocuğum aşırı derecede kusuyor mama içince. Saatte 3-5 giysi değiştiriyoruz. Bir kaç gündür aklıma takılmaya başladı, reflü falan değil de mamadan olabilir mi diye. Mamalar kusma yapar mı?
Biz perişan olduk ya, bı ağzımın içi kaldı oğlumun kusmadigi yer olarak.