afra_krdg onun maliyeti de bence maksimum 2-3 olur ama ben olsam minnacık yer için sanayiye sokmam arabayı.
Ben kırmızı bi arabayla beyaz bi arabayı çizmiştim adam polis çıkmıştı hatta 🤣 arabasını o gün almıştı. Adamın araba kıpkırmızı oldu aldım götürdüm pasta cila yaptırdım geçti gitti seneler önce 300 tl vermiştim (3 sene önce)