Kalbim_21 Slm kızlar 2ay oldu doğum yapalı ama hala adet olmadım siz ne zaman oldunuz adet söktürücü doktormu vermesi lazım buz alabiliryirmuyuz bilgisi olan varmı
Elisaanil Kalbim_21 benim de bi bilgim yok ama bebişim 10 buçuk aylık hâlâ olmadım artı emiyor beni Annem de 3 sene olmamış adet üç sene emzirmiş belki genetiktir diye düşünüyorum.
Prensim_06 Ben doğumdan 6 ay sonra oldum ve doğumdan sonra ilk bir yıl adet düzensizliği çok normal bir şey kullanmanıza gerek yok
laledevri35 Ben 40ım çıkar çıkmaz oldum 8aylık kızım hala dğzenli oluyorum eski düzenine döndü günününe kadar
hazalrojhat Kalbim_21 benim 2 ay sonra oldu Aşırı kanamam olmuştu çok korkmuştum. 1 seneye kadar gormemeniz normal bisey kullanmayın bence