Pourik ilk zamanlar sarısını verdim sonra baktım alerjik değildi beyazıyla sarısıyla omlet yaptık kustu tüm agzı kabarcık oldu. Sonra da geçmeyen bir egzaması var. Alerji testi yapnuyorlar alerji değil diyor doktor egzamalar var bazen mukuslu kaka hem süt ürünleri hem yumurtaya karşı bi hassasiyet var kesin eminim. Fakat teşhis ettireniyorum. Allah doktorun da iyisiyle karşılaştırsın ne diyim