agustosta instada ek gıda tarifleri buluyorum her hafta pazar gününden haftayı planlıyorum ve alışverişi ona göre yapıyorum. Bu şekilde daha kolay oluyo. 2 ana öğün veriyorum. Kahvaltı ve öğle yemeği. Akşam için de ara öğün olarak veriyorum. Meyve veya smoothie. Bizim yediklerimizden de veriyorum. Yeni 9 aylık olucak o zaman 3 ana öğün şeklinde vericem. Öğlen yine yemek tarzı yapicam. Akşam midesini zorlamasin diye çorba vericem. Ara öğünü ne zaman veririm bilmiyorum 😄 bu haftanın menüleri bu şekilde ama kahvaltılarında hep yumurta var.
K: Yoğurtlu yumurta
A: Ciğer köftesi
K: Kayısılı hurmalı keçiboynuzlu pankek
A: Ciğer çorbası
K: Yoğurtlu yumurta
A: Tavuk çorbası
K: Havuçlu pofidik omlet
A: Tavuk çorbası
K: Yoğurtlu yumurta
A: Ezogelin çorbası
K: Muzlu kek tadında yumuşak omlet
A: Sebze yemeği
K: Patatesli omlet
A: Brokoli çorbası