Kizlar bebegim 3350 dogdu bugun tam 4 aylik olduk ama dogdugundan beri mama degisikligi alerji mamasi verdi doktorumuz kusmasi gazi derken zor surec atlattik suan gazida bitti kusmalarida azaldi ama bebegim kücük kaldi 3 4 doktor degistirdik alerji mamasini kullanirken ben farkli bi doktorlar gorustum alerjik degil normal mama kullanabilifsiniz dedi bende sevindim cnku o mamalarin tadi cok kotu normal mama aldm ve sorun yasamadik e bugun kontrolumuz vardi surekli gittgimjz doktorumza gidince neden o mamayi biraktin kilo almamis istedgimiz kadar dedi suan tam 6 kilo boyuda 60 cm kucuk kalmis persebtile gore dedi tekrar alerji mamasina devam edn dedi bilemiyorum bebegi boyle olan var mi kilo almasi icin napabilrim 120 cc iciyor gece cok uyursa 150 160 iciyor bazende 120yi bitirmiyor cok uzuluyorm boyle surec yasayip duzelen var mi