Merhaba arkadaşlar bebeğim 32. Haftada doğdu suan 7 ay 11 gunluk duzeltılmıs 5 bucuk aylık gibi. Ek godaya geçtik 1 ayı geçti sebzeleri meyveleri verdım yogurt yumurta sarısı denedım hepsını. Sımdı ılk uykusunu uyuyup uyanınca 1 öğün veriyorum 2 öğüne ne zaman cıkmalıyım daha erkenmı acaba bebeğim çok iştahlı ne versem yiyiyor. B bu sabah elma hurma labne ve bebek ırmıklı mama yaptım verdım aksam ustu de mınık bır kase yogurt verdım ılk kez. Aksamları da corba vermeye başlasam ağır gelir mı acaba