atlasmommm benim bitme süresi uine aynı 5-6 gün bazen 4 gün sürüp bittigide oluyo ama özellikle 2. doğumdan sonra adet kanamam iyice azaldı özelde dahil 4-5 tane doktora gittim hepsi normal ona yapabileceğimiz bişey yok dediler hatta özelde gittiğim doktor erkekti yıllar öncesinden doktorumdu ben kadın olsam az adet oluyorum diye sevinirim kız sen üzülüyorsun dedi ama benim adet zamanı çok ağrım oluyo belimde, kasıklarımda, alt bölgemde(vajina girişi) bazen ağrı kesici almak durumunda kalıyorum çok ağrım olduğu zaman