Merhaba arkadaşlar 4 gecedir bebeğim gece belli bir saatte uyanıp ağlama krizine giriyor ama çok yüksek sesle uykuda ve dokundumuzda vuruyor çıldırıyor temas ettirmiyor internetten araştırdım gece terörü uyku terörü çıkıyor tüm özellikler uyuyo sizde yaşadınızmı neler yaptınız böyle durumda uyandırmamak lazımmış ben çok temesas ettiğim için 15 20 dak haatta yarım saat sürdüğü oldu