Elaze Kizlarr merabalar dogum yapali 2 ay oldu agrili iliski yasiyorum ve iliski snrasi lekelenmem oliyor normalmi acaba ?
minikveannesii Elaze merhaba ben doğumdan sonra ilişkiye girmemiştim temas anında ağırdan kivranyordum muayene oldum doktor doğum sonrası ilişkide agrlarn olması çok normal aylarca sürebilir kayganlastrici kullan dedi kullanyorum memnun kaldm tavsiye ederim
hry410_ Kendinizi kasıyor olabilirsiniz yada tam iyileşme olmamıştır enfeksiyonda olabilir bı doktora gitmenizde fayda var