Kızlar merhaba çok üzgünüm cidden şuan inanılmaz da kafaya taktım bu durumu. 2 aylık bebeğim var hep gazlı huysuzdu uyumazdı meğersem besin aşerjisi vardı ama dikkat ediyorum şuan diyetede başladım fakat hırıltsıı hala geçmedi huzursuz kakasını yapamadığı için sürekli ağlıyor bu şekilde olunca çok üzülüyorum. Bugün kaynanamdaydık kızımda sürekli ağlayınca nasıl bebeğin var senin dedi bizimkiler böyle değildi emzırır yatırırdık senınki başka diyince merak ettim açıkçası besin alerjisi olmayan bebekleriniz bı rahasızlığı olmayan nasıl dedikleri gibş uyuyorlar mı sızın kı yada sürekli ağlamaları olmuyor mu merak ettim olanlar yazabılır mı ?