Kızlar selam , kızıma her sabah 1 yumurta sarısı ile tarifler yapıyorum . 9.ayda 3 öğüne geçtik +mama içiyor anne sütü almıyor maalesef . Kafama takılan şu ki diğer öğünlerde her gün et balık veya tavuk veriyor musunuz ? Çorbalarına kemik suyu vs ekliyorum her zaman ama bazen kıymalı yemekler yapıyorum diger öğüne her gün olmasa da .. siz nasıl besliyorsunuz bebişlerinizi ?? Yardımcı olursanız çok sevinirim