sbo24 aynı durumla başladı benimde hikayem çok önemesemedim büyüklerin demesi süt kırılması olmuştur dediler. Sertlik gittikçe büyüdü ki doğru biçimde emzirmeme rağmen. Sadece bebeğim sütü bitiremedi ve bende onunla ilgilenmekten ardından sütü sağıp memeyi boşaltamadığım için patoloji cerrahi operasyonla sertlik defalarca boşaltıldı ve bu kanalın tamamen tıkalı olduğu emzirmeyi sonlandıracağız dedi doktor ve ilaçla var olan sütümü kesmek zorunda kaldım bebeğim sadece 7 ay emebildi.. O ağrı sancısını aska unutamıyorum.. Size tavsiyem kimsenin dediğini yapmayın denemeyin hemen uzman bir kişiden yardım alın ve mutlaka çocuğınuz emdikten sonra sağım yapıp memeyi boşaltın bu durumun ilk başta en önemli noktası bu sonra doktorun dediklerini uyguyalayarak gelecektir inşallah