Ben 38 haftaya kadar özele gidiyordum taki doğum ücretini duyana kadar bana fazla geldi ve hastane arayışına girdim birkaç kişiden esenlerin iyi olduğunu duymuştum neyse gittim birkaç kere aşırı güleryüzlü davrandılar bende doğumumu orada gerçekleşti o kadar çok memnun kaldım ki normal doğum odaları kişiye özel ve kocaman özelden bin kat iyi hemşireler temizlik görevliler çok iyi ve benden sonra arkadaşımda orada yaptı oda çok memnun kaldı kararsız kalan varsa tavsiye ederim