Merhaba sevgili anneler. Kızımın dudağının üzerinde aniden kızarıklık oluştu ve uçuk çıktı sanırım. Biraz endişelendim. Doktor uçuk için krem önerdi ama pek fayda etmiyor gibi. Pazartesi doktora gideceğiz. Görselide ekleyeceğim. Sizce farklı bir şey olabilir mi bu? Biraz endişelendim açıkçası.