Merhaba sevgili anneler oğlum 11 aylık su içmekle çok arası yok bardakla içilince boğazında kalıyor philipsin alıştırma bardağını almıştım onunla bir ara içiyordu ama çok az şimdi kesinlikle itiyor istemiyor. Bende nasılsa biraz büyüdü artık pipetle içmeyi öğrensin diye munchkinin pipetli tıklama bardağı diye geçen suluğunu aldım ama bir türlü pipetle içmeyi öğretemiyorum gerçi ben bile ağzıma aldığımda biraz güçlü çekince suyun geldiğini gördüm küçücük bebek nasıl çekip içsin bilemedim. Nasıl alıştırabilirim sevdirebilirim sizce önerilerini bekliyorum lütfen 🙏