İyi akşamlar herkese.
Daha çok yeni anneyim, oğlum 33 günlük. 33+5te doğum yaptım 25 gün küvezde kaldı daha yeni kavuştuk. Çok fazla endişeleniyorum pimpiriklik yapıyorum. Bugün sabahtan beri 4-5 kez kustu. Bazen süt kesiği gibi bazen su gibi, bir kez de fışkırtarak kustu. Emdikten sonra kusuyor genelde. Çok mu emiyor üşüttü mü anlayamıyorum. Ev 25-26 derece. Kısa kol uzun kol ve alt giyiyor geceleri de tulum giydiriyorum. Lütfen bana bilgi verin, kusmalar ne zaman tehlikeli olur.