Merhaba güzel anneler. Bir kızım var yarın tam 4 aylık olacak. Bir haftadır gündüz uykusu en fazla bir ya da bir buçuk saat. Geceleri en fazla iki kere kalkardı şimdi sayamıyorum bile. Uykuya çok direniyor ve kısa sürede (10-15 dk) hemen uyanıyor. Atak vs çok okuyorum az çok biliyorum ama uykuyu bir türlü halledemiyoruz çok huzursuzlanıyor. Uykuya nasıl rahat geçirebilirim ,neler yapabilirim 🌸🫶