Merhaba Anneler, kızım 36 haftalık doğdu . 1 yaşında ancak hiçbirşey yemek istemiyor yediği şeyleride (yerse tabi) asla soğuk yemiyor sıcak yemek istiyor hep. Ergoterapi diye bişi duydum erken doğan bebeklerde duyu bütünleme eksikliği olurmuş. Hassas bebeklerde, yemek yemeyen, sürekli mızmız vs vs bunların hepsi aslında duyu bütünleme eksikliğinddn kaynaklanabilirmiş babası hep ne kadar hassas filan derdi kızım için hiç aklıma gelmemişti bu tarz bir problem olabileceği. Devlet hastanelerinde varmış sanıyorum bu bölüm ama nasıl randevu alacağım tam olarak ne yapılıyor ergoterapide
bilgisi olan aydınlatabilir mi rica etsem?