gozdeanne1 bebeğin göbek bağı düştükten 1 gün sonra yıkanır yıkanmalıdır zaten. İlk defa duyuyorum 40′ı çıkmamış bebeğin yikanmayacak olmasını. Bebeğinin rahatlaması lazım, yıkanmadan olur mu? Ilık bir duş kaslarini rahatlatacak varsa ağrısını giderecektir. Gaz sancısı da olabilir ve duş çok rahatlatır. Şu anneleri bir rahat bıraksalar artık , senin bebeğine ne zaman ne yapacağına karismasalar , sanki onlar taşıdı onlar doğurdu. Vallahi çok sinirleniyorum ya , yanlış anlama sana değil , bu çok bilmiş bizim zamanımızda böyleydi yapanlara. Anne olan sensin bebeğin uyumadiginda yada ağladığı da sen çekiyorsun,hatta uzuluyorsundur. Sen kimseyi dinleme arkadaşım bebek senin içinden nasıl geliyorsa öyle yap.