Kızlar geçen seneden salamura yaprağım vardı bayağı bir sert pişirme sürem ne olursa olsun asla pişmiyor internette birkaç sayfada pişirme aşamasında bir şişe maden suyu yaprağın yumuşak olacağını söylüyor daha önceden deneyen var mı tadına herhangi bir değişiklik yapar mı