Oğlum 20 aylık Emerek uyuyor gece beslenmesini Kesmek istiyorum uyurkende artık memede uyumayı bıraktırmayı düşünüyorum dört ay sonra iki yaşına girecek bu 4 ay sadece gündüzleri emsin istiyorum bu şekilde deneyen var mı tam olarak bilmiyorum acaba tümden mi kesmem gerekiyor böyle daha mı zor olur daha mı kolay olur önerilerinize ihtiyacım var