dilara2442 Bugün öğlen yataktan yüz üstü düştü çok korktum patiği yerdeydi alnı ona denk gelmiş neyseki yere vurmamış ama burnunun üstün sanırım halıdan soyulmuş kırmızı ne yapayım sizce fotoğraf yükleyebilirsem yükleyeceğim bakabilirseniz sevinirim
larindidems dilara2442 bi doktora mı götürsen ? Linç için söylemiyorum ama iç kanama vb şeyler olabilir başıma gelmedi de tedbir amaçlı bence git geçmiş olsun yinede umarım bişey yoktur
mombarbie_ dilara2442 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
2_prens_anneesi dilara2442 Geçmiş olsun böyle kazalar olabiliyor maalesef.İçin rahat değilse bi hastaneye götür Dün bizim basimizada buna benzer bişey geldi yanağı hafif kızardı,çok ağlamadi evdede kimse olmayınca gitmedik.
Cicektebenimcicekligunlerde dilara2442 Korkutmak için yazmıyorum yada linç değil. Burnu kanamış mı.? Düştüğü yatak mesafesi 45cm geçiyor mu.? Arkadaşımın oğlu okulunda çocukla çarpışıyor.Eve geldikten sonra evde bayılıyor. Meğer burnuna çarpmış arkadaşı burnu kanamayip beyne bıhtı Haftalarca yoğum bakımda kaldı. Basite almayın doktor görmesi en iyisi.
dilara2442 larindidems kafasını vurmadı bi sıkıntı yok gibi burnu dışında o yüzden götürmedi ama olabilir mi öyle bişey 🥺
dilara2442 2_prens_anneesi çok geçmiş olsun yatak yüksek değildi dediğim gibi burnunda sadece soyulma su toplama benzeri kızarıklık var
larindidems dilara2442 yani bilemiyorum tedbir amaçlı götür bi istersen Allah korusun ben götürürdüm başıma gelse
dilara2442 Cicektebenimcicekligunlerde teşekkür ederim götüreyim acile bi bakılsın içimde rahat eder hem
babyyyy1 dilara2442 2 saat boyunca gözlemle uyutma kusma gözlerde kayma sürekli uyku hali vs varsa götür çünkü doktora götürdüğünde de aynı şeyleri söylüyorlar ve bebeğe tomografi çekme yanlısı olmuyorlar zararlı olduğu için oğlum da geçen gün düştü ben direk götürdüm hastaneye doktor tomografi istiyorsaniz çekelim ama gerek yok gözlem altında tutun dedi sert düştüğü için benim içim rahat etmedi tomografi çektirdim temiz çıktı şükür
marsiyen dilara2442 Bence buradan medet ummak yerine bir doktor görsün içiniz rahat eder. Bu işler ihmale gelmez Allah korusun. Geçmiş olsun.