1,5 yaşına kadar çok güzel yiyordu herkes diyordu iştahı çok iyi filan diye. Kıyma köfte sebze bakliyat herşey yiyordu 1,5 yaşından sonra bıraktı şu bir kaç haftadır resmen aç dolaşıyor sabahtan beri sadece kahvaltıda ekmeğe fındık ezmesi sürdüm onu yedi yumurta filan da yemedi öğlen akşam yine birşey yediremedim be yaptıysam olmuyor yemiyor aç geziyor sürekli aburcubur çekmecesine beni götürüyor açmıyorum vermiyorum ağlıyor aç bıraktım yine olmadı napcam bilmiyorum