Kızlar bu gün apandisit şüphesiyle ilaçlı tomografi çektiler bu güzden de bebeğime süt veremiyorum 24 saat verme dediler bende sma confort aldım ama bebeğim bi kere kandırarak 120 cc içirdim saat 5 gibi daha tekrar acıktı asla emmiyo kanmıyor 4 aylık olcak haftaya napıcam öneriniz varmı her yolu denedim kaşıkla verdim olmadı şırınga verdim olmadı biberon olmuyo napıcam yavrum ağlaya ağlaya uyudu şimdi 😭😭😭