Kızlar atak mıdır ne halttır çıldıracam çocuk uykusuzluktan bayılacak uyumuyor emerken ayağını tutacak diye, etimi cimcikliyor, tırnaklarını geçiriyor, yüzüme vuruyor eli dursa kolu durmuyor omzunda uyutayım diyorum tepiniyor tamam uyuma oynayalım diyorum üstüme cıkıyor sürekli dışarı cıkardım gezdirdim yok en son 3.30 da uyandı şu saat oldu hala uyumadı akşam uykusuyla iice karıştı zaten bi haftadır 3. Uykuyu bırakmaya mı çalışıyor bilmiyorum pek uyumuyor. Sürekli çatışıyoruz çocukla ya napcam bilmiyorum sürekli huysuz sürekli mızmız. Gerçekten bugün mutfakta sandalyesine koydum gittim içerde ağladım sinirden.