Azram3523 bebeklerin hepsi birbirinden farklı böyle şeylere takılmayın , benim oğlumda 10 aylıkken yapmıştı ilk alkışını , bir iki kere dedesinden görmüş ve bir baktım bi gün alkış yapıyor . Yapmak zorunda da değil bu bir gelişim göstergesi değil . Oğluma aylarca gel babası öğretmeye çalıştım hala yapmaz mesela ama alkışı hemen kapmış canları nasıl isterse öyle ☺️