Merhaba arkadaşlar biz 40 günlüğüz evolvia ac yi doktorumuz gazlı diye önerdi bebeğimin gazı çok kötü kokuyor ve kaka yaptığında tek seferde inanılmaz yapıyor sırrına kadar önce böyle değildi mamadan mındiye düşünüyorum. Birde ben 90 cc kullanıyorm siz kaç kullanıyosunuz tabi günümüz aynıysa 😁