Merhabalar anneler bir sorum olacaktı sizlere deneyimli annelerimiz oğlum kendi istediği üzerine 30 aylıkken tuvalet eğitimine başladım şuan 31 aylık 1 aydır geceleri alarm kurarak kontrol ediyorum ama son 1 haftadır çocuk gece ıslatıyor üzerini anlamadım bi sorunumu var yoksa yeni olduğu içinmi yada üşütüyor olablırmı onunda bılmıyorum evimizin sıcaklığı gayet iyi kara Sakız yakısı varmış internette baktım bilmiyorum kullanmalımıyım erken olduğu içinmi böyle oluyor