hiralin 2 ay kullandım bende. En başından beri ara ara kendi mememi teklif ettim bulamıyordu hiç çok sinirlenip hırslanmadan silikonu takıyordum. Sonralarında emzirme aralarında da denedim kısa da olsa emip bırakıyordu çok üstelemeden az az öyle verdim bi gün yine emzirme öncesi denedim tuttu emebildiği kadar o şekilde emdi bazı günler tekrar takmam gerekti bazı günler mememi kaptı. Şimdi 2 buçuk aylık bebeğim artık kendi mememi emiyor çok nadir silikon takıyorum. Çok zorlamayın bebeğinizi zaten kendileri büyüdükçe alışmaları kolay oluyor. Doktoruma sormuştum bir zararı yokmuş önemli olan emmesi demişti 🌸