nyhn yok canım öyle düşünme, bu yaşadıkların tecrübe işte. Herkes bir yerden başlıyor öğrenmeye ve deneyimlemeye. Dikkat etmeni anlıyorum fakat kendine “gelişimi geri mi acaba” diye sorman bile yük bindirir. Çünkü cümle yapısı itibari ile negatif anlam taşıyor. Böyle şeyler sormak yerine birazcık araştırabilirsin, her bebek bay bay alkış yapar mı? Ortalama hangi aylarda yaparlar?
Çocuk gelişimi için bir de ay ay yapacakları şeyler yazar belki görmüş veya duymuşsundur, onlara çok bağlı olmamanı tavsiye ederim. Çünkü her bebek farklıdır. Birisi alkışı belki 2 yaşına doğru yapıcak, birisi ise daha 6 aylıkken. Kendini strese sokma