Deletedmom_216 benim oğlumda 24 nisanda doğdu 2.5 aylıkken yaptırdık. Araştırmada ki cerrah orası yoğun olduğu için Akyazı devlet hastanesinde barış beye yönlendirdi ve sıra bulmada çok sıkıntı yaşamadık. Benim için en önemlisi lökosit anestezi olması ve yanına girebilmekti orada alıyorlar anne-babayı