Merhaba 2 aylık bebeğim var meme reddi yaşıyoruz eskiden 15-20 dk emzirebiliyordum ama bu süre 7-8 dakikaya düştü sizce doyması için yeterli bir süre mi ? Biberon vermek istemiyorum meme reddi yaşadığımız için mamayı da bi tek gece veriyorum benimde uyumam lazım dinlendikçe sütüm geliyor çünkü 2-3 saatte dolmuyor sütüm