Bazen mama yerken sızıp kalıyor, bazen ayakta sallama ve çoğu zaman malesef bir çarşafa koyup eşimle iki tarafından tutup sallıyoruz, uykuya çok direniyor bu ara, 4 aya yeni girdik, korkum bunun kalıcı olması hep böyle uyumak istemesi, ama başka türlü de ağlamaktan uyuyamıyor 😕