dorabebek Kızlar 4 ay önce doğum yaptım 2.adetim 4 gün gecikti başına gelen varmı normal mi ya çok korkuyordum hamile olmaktan
bianne_ dorabebek canım Korkma benim de başıma geldi bende korktum hatta 1 2 hafta arayla 2 kere test yaptım ama sonra oldum 7 Ay oldu doğum yapalı yeni yeni biraz düzene oturdu. Sen yinede test yap için rahat etsin
Aslicamm dorabebek ilk bir sene gecikme normal. Düzgün bi iki yöntemle korunuyosaniz hamile değilsinizdir