DuyguUysalBayraktar Merhaba annişler. 4 aylıığız biz. Ağır nezle geçiriyoruz. Sürekli tıkanıyo bebeğim. Burnu sürekli temizlememe,buhar tedavisi yapmama rağmen hep dolu. Balgam var ve çıkaramıyor. Doktor yastıkta yatırmam gerektiğini söyledi tıkandığı için. Sizler yatırıyormusnuz?? Yatıyoruza nasıl,ne pozisyonda,vücudunun neresine kdr yastık geliyor. Yardımcı olurmusunuz 🙏
Nilozkan Hep yan yatır canım sakın düz yatırma genzine akar oda öksürük yapıyo o öksürükte bronşite cevirdi bizde . 12 tane iğne verdiler anibiyotik bizde çok ağır geciriyoruz 1 bucuk ay oldu geçmedi bide sırtına sağ sol köşesine pat pat vur balgam çıkıyo çıkması bile baya rahatlatiyo canım 50 sağa 50 sola vuruyorum doktor öyle demişti
Belisss [bilinmeyen] ay bişey dicem benimki sert yerde yatmıyo yastıkla yatıyo yani sadece kafası yastıkta degıl tüm vücudu yastıkta. Kötümü yapıyorum