Mnkksercem Neler yaptınız çekim vs oldu mu ben fotoğraf çekimi yaptırıyım diyorum ama fiyatları da bilmiyorum. Resim atar mısınız neler yaptınız kızlar fikir olur
Bugleminannesi28 Mnkksercem çekim yapmadim evde kendim süsledim. Çok eğlendik ❣️ Ama kutlama yapmasaydim cekim yaptirirdim net.
Ballilokmam11 Mnkksercem benim kiziminda yaklasiyor ve sade bir sey yapmayi dusunuyorum fotografta crktirecegim ama fiyatlwri bilmiyorum soyle bir sey yaptirmayi dusunuyorum
masalliya55 @“Mnkksercem”#p311stüdyoda çektirip arkasına konsept koya biliyolar dış çekim gibi oluyor tanesı de 75 tl falan öyle yapa bilirisinz
Mnkksercem Bugleminannesi28 gerçekten çok güzel olmuş ben de kapalıyım ne giyeceğimi bulamadım oğlumun sünnetinde hep beyaz giymiştim şu an çok kararsızım bulamadım bişey
Bugleminannesi28 Mnkksercem eğer evde yapacaksanız hep beyaz giydiyseniz bej kahve tonları veya yeşil kahve tonları güzel bir süsleme yapabilir o şekilde giyinebilirsiniz çok hoş olur ❣️
merve171214 Mnkksercem Malzemeleri alıp evde kendimiz yaptık organizasyonu. Fotoğraf çekimi yaptırmadım yılbaşı çekimi yaptırdım 😊