edos123 Kızlar bebeğim 33 gümlük bundan önce her 2 saatte bir bezini doldururdu çişle. Şimdi 4 saate galan çıktı her zaman dolu olmuyor. Emiyor da 2 saatte bir. Acaba sütüm mü yetmiyor yoksa azalıyor mu bilem biri aydınlatsın🥹
shurup edos123 benimki de öyle oldu kaka da çiş de -1 azaldı. Ama süt yetiyor ondan eminim bence büyüdükleri için böyle 😊
gncglozclk edos123 bende merak ediyorum 4 aylık kızım eskisi kadar dolu dolu olmuyor 😂 doymuyor mu diyorum bende sadece anne sutu alıyor ama sagıp veriyorum yıne cok çiş yapmıyor sanki anlamadım 🤦🏻♀️
arasardaannesi gncglozclk edos123 4 saatte bır bezını agırlastırıosa doyuyodur ztn gunde 5-6 bez edıo oda yeterlı bbkler ıcın🌺🌺