Aynı benim bebegim.Bugün tam 4 aylık, gaz sancıları 3 aylıkken bitti mızmızlıgı başladı.Sürekli eli agzında keşfediyo dedim ama böyle hırsla emiyo elini sanki diş simdiden basladı gibi. Hic yatmayı sevmiyo ana kucagında ya da yüz üstü keyfinin yerinde oldugu o kısacık zaman dilimlerinde😬 duruyo o kdr. Şöyle 6 aylıktan sonra kucak bagımlıgı azalır diye düşünüyorum oturmaya başlar önüne bsyler veririm oyalanır yerden sürünmeye başlar falan o kdr ümitsiz olmak istemiyorum 😅