Doğumdan beri takıyorum birikenleri buzluğa katmak için. Fakat göğüs uç kısmım ağrımaya, şişkin durmaya, kızarıklaşmaya başladı. Acaba kalkandan dolayı mı normal mi bilmiyorum. Sızlıyor uç kısmı ve emzirdikçe alışmak yerine daha kötü oluyor. Kalkanı çıkartıp göğüs pedi mi kullanmaya başlasam bilemedim.